Om mig


Okategoriserat
2014-09-01


 
Jag heter Josefin och är 22år.
Jag kommer från Västervik i småland men flyttade till till Örebro för att plugga. Jag påbörjade en utbilding som teckenspråkstolk som jag ej avsutade. Istället jobbar jag nu på ett guppboende där jag får användning av mina kunskaper i teckenspråk. I framtiden vill jag starta eget som fotograf och har en fotoblogg som ni kan besöka om ni vill jowssfoto. Ni känner kanske igen mig därifrån. Fotobloggen har jag haft i många år, den startade som en privat blogg men utvecklades till min portfolio för mina bilder. Nu har jag startat denna blogg för att kunna skriva mer privat angående mitt liv och min graviditet.
 
Jag bor tillsammans med min underbara sambo Emil & vi väntar vårat första barn 
 
 
Jag och Emil har två katter tillsammans, Bella som jag hade innan jag träffade Emil och Nelli som vi skaffade tillsammans 
 
 
 



Kommentarer

♥ KOMMENTERA HÄR:

Nej vi ska inte följa varandra via bloglovin!
Det är jätteroligt om du vill följa min blogg men jag följer endast dem jag själv känner för och inte för att någon frågar mig :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback